duminică, 31 martie 2024

Error 404

Nu, nu sunt bine.

Nu mă simt bine.

Mă doare inima, capul și singurătatea.

Mă dor încheieturile, ochii și genunchii.

Mă dor toate...

până și lacrimile care se răsfrâng pe obrajii mei, mă dor.

Știi credeam că nu-ți voi spune asta niciodată, dar... Îmi lipsești.

Știam că într-o zi îmi va fi dor, dar nu mi-am închipuit niciodată cît de mult va durea acest "îmi lipsești", sincer și recunoscut prea târziu.

Plâng, și cu toate că nu e nici prima dar nici ultima oară, acum e diferit.

Nu pot să respir.

Și nu, nu singurătatea m-a distrus.

Eu m-am distrus.

Eu și visele mele stupide care nu vor deveni niciodată realitate.

Plâng și îmi este greu.

Sunt o bolnavă care nu mai vrea să-și ia pastilele.

Vreau să mor.

Da, chiar vreau asta.

Și nu o spun, o scriu.

Scriu pentru că, probabil, n-aș avea curajul necesar să spun asta cuiva.

Vreau să mor încet, poate cu niște mici tăieturi la încheietura mâinii sau poate... cu niște pastile care nu își vor găsi locul în corpul meu.

Încă nu m-am decis, cert este că vreau să mor.

Și zi de zi această "dorință" se accentuiază.

Regrete ?

La sigur voi avea, le am și acum.

Dar cel mai dureros este faptul că eu vroiam să fiu fericită.

Vroiam să-mi râdă sufletul.

Speram să găsesc o persoană care să mă accepte așa cum sunt.

Vroiam să fiu iubită, înțeleasă și ajutată.

Am dat tot ce am avut mai bun din mine pentru ai ajuta și ai susține pe alții, am și rănit... recunosc asta și mi-am cerut scuze.

Uneori mă uitam la alții cum erau fericiți și îmi venea să plâng, mă durea fericirea lor... pentru că realizam că eu nu am avut niciodată parte de ceva așa "perfect".

Eu vroiam o carieră, o nuntă frumoasă și trei copii.

Eu îmi doaream o casă cu grădină mare... și... și un cățel care să se joace în curte.

Eu... 

realizez că nimic din toate astea nu vor fi, pentru că pur și simplu nu există un viitor.

Nu mai am speranțe.

Urăsc.

Mă urăsc pe mine.

Nu sunt mulțumită de corpul meu, de vocea mea, de scrisul meu... de nimic.

Sunt o eroare.

O eroare care încurând va fi distrusă, eliminată, uitată.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Error 404

Nu, nu sunt bine. Nu mă simt bine. Mă doare inima, capul și singurătatea. Mă dor încheieturile, ochii și genunchii. Mă dor toate... până și ...