marți, 2 iunie 2020

Am vrut să-ți scriu

Am vrut să-ți scriu, chiar am vrut.
Am vrut să știu cum ești și de ce nu dormeai la ora aia târzie, când până și stele dormeau.
Am vrut să îmi ofer încă o dată bucuria de a conversa cu omul complex, care m-a făcut să iubesc.
Am vrut să îți demonstrez, încă o dată, că în ciuda timpului nemilos care și-a lăsat amprenta pe mințile și inimile noastre, eu n-am încetat nici măcar o secundă să te văd ca pe o iubire absolută.
Am vrut să-ți reamintesc că poți avea încredere în mine indiferent de anotimp, an sau veac.
Am vrut să-ți scriu...
Dar ceva m-a oprit !
Ceva din mine urla, și atunci mi-am dat seama că a venit momentul să trec peste.
Peste toată harababura care cuprinde numele și amintirile noatre.
Atunci am înțeles că nu avea nici un rost să-ți tulbur liniștea cu mesajul meu, rătăcit, printre miile de notificări de la ea, sau de la altele.

Dar ce mă fac data viitoare ?
Dacă data viitoare voi vrea să te sun ?

Dacă nimeni și nimic nu mă va opri ?
Vei răspunde ?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Error 404

Nu, nu sunt bine. Nu mă simt bine. Mă doare inima, capul și singurătatea. Mă dor încheieturile, ochii și genunchii. Mă dor toate... până și ...